Week 4 alweer. Kikkerbillen en Eenden tongetjes! - Reisverslag uit Wenzhou, China van Robin - WaarBenJij.nu Week 4 alweer. Kikkerbillen en Eenden tongetjes! - Reisverslag uit Wenzhou, China van Robin - WaarBenJij.nu

Week 4 alweer. Kikkerbillen en Eenden tongetjes!

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

17 Maart 2013 | China, Wenzhou

Wenzhou avontuur Week 4/18
Dit was tot nu toe de rustigste week. De hele week vroeg op voor les en stage en in de avond gezellig eten met de groep vrienden die ik inmiddels om me heen heb verzameld.
Vrijdag waren we uitgenodigd voor een ‘expensive dinner’. Dit bleek helemaal niet te gaan om een dinner, maar om een tea party. Weet ik veel, gewoon mensen die thee drinken en praten met elkaar. De tea party waar wij heen gingen bleek een soort English corner te zijn, waar mensen komen om Engels te praten. Het was best gezellig maar we hadden ook honger, dus ipv het expensive dinner werd het een burger bij de kfc :P.

Kom ik weer aan hoor met me eet verhalen. Dit weekend heb ik kikker en eenden tongetjes gegeten. Haha! Beide waren erg lekker. Als je het niet probeert, omdat je er al van gruwelt als je het hoort,, dan weet je ook niet of het lekker is. Het is natuurlijk gewoon eten en hier zelfs een lekkernij.

Dit weekend heb ik ook voor het eerste rondgelopen in een gezellig gedeelde hier in Wenzhou. Normaal was ik daar voor de clubs, maar er zijn leuke straatjes met winkeltjes. Het is leuk om hier rond te lopen. Het geeft een Lijiang gevoel (toeristisch plaatje in het oosten van China).

Ben begonnen met hardlopen, wat nog best tegen viel. Het was een super heldere dag. Ik kon alle bergen om me heen goed zien. Jammer dat ik geen fototoestel mee had, maar komen vast nog wel meer van deze dagen.

  • 17 Maart 2013 - 20:28

    Lukas:

    Haha, die winkelstraat...dat is de vrouwkledingzakengangetje... vet druk vaak :p en uiteraard, alleen maar vrouwen :p HEERLIJK die eendentongen :p helemaal als ze vers zijn

  • 18 Maart 2013 - 03:55

    Robin :

    Haha, vandaar de meerdere trouw jurken winkels :P. Verderop richting de Five horses street zijn meer van dit soort winkels straatjes. En inderdaad die tongetjes smaakte goed, moet wel even oefenen met eten.

  • 18 Maart 2013 - 08:13

    Marc:

    Ze ware zo vers dat de EEND er nog aan vast zat

  • 24 Maart 2013 - 20:39

    Marc:

    Heeeeeeeeeeeeeeey ben je in slaap gevallen , ik mis jouw doen en laten daar aan de andere kant !!!! ???trouwens als ik met mijn schep hier in Alkmaar een gat graaf zo diep dat er uiteindelijk in Wenzhou er uit kom !!!! kom ik dan eerst met mijn hoofd of met mijn voeten er uit ( Hi hi ) gr MarC ....mis je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 25 Feb. 2013
Verslag gelezen: 879
Totaal aantal bezoekers 41893

Voorgaande reizen:

16 Februari 2013 - 23 Juni 2013

China avontuur 2, Wenzhou.

14 Februari 2014 - 30 November -0001

China avontuur 3, Hangzhou 杭州

Landen bezocht: